InBalance Leaders.
Voor de leidinggevenden van nu en van morgen.

Creëer, herontdek of stimuleer je leiderseigenschappen.

  • Verhoog de effectiviteit van je leiderscapaciteiten.

  • Werk preventief aan het voorkomen van stress en/of verloop.

  • Optimaliseer het rendement van je menselijke kapitaal.

Efficiëntie

Het coachingstraject is intensief en duurt een maand - met dagelijkse interactie van ongeveer 15-20 minuten - en is gericht op het direct vergroten van de persoonlijke effectiviteit.

Structuur

De dagelijkse coaching is systematisch. Antwoorden, tips, ervaringen op het werk en advies van de coach worden allemaal gedocumenteerd én zijn meteen toepasbaar op het werk.

Vertrouwen

Door de online coaching kan de deelnemer zich vaak vrijer en vertrouwelijker uitdrukken dan bij een persoonlijke ontmoeting. Het is dichtbij, maar nooit té dichtbij.

Hoe werkt InBalance Leaders

In het programma InBalance Leaders ontwikkelen CEO’s, directieleden en managers een ander perspectief op zichzelf en hoe ze omgaan met hun eigen leiderschapskwaliteiten. InBalance Leaders maakt leiders bewust van hun gedrag, vaardigheden en hoe ze deze effectief kunnen ontwikkelen.

Maar ook van hun beperkingen en wat deze voor consequenties hebben. Vaak is dit bewustzijn een stimulans om de verantwoordelijkheid te nemen voor de eigen daden. Dit creëert niet alleen openheid, maar helpt ook de carrière van de leider op een positieve manier vooruit.

Bedrijfsbelang
Goede leiders kunnen mensen inspireren met visie en uitstraling. Ze weten hoe ze medewerkers moeten ondersteunen en projecten kunnen realiseren. Belangrijk is dat ze hun mensen kunnen motiveren, want het bedrijf moet vooruit.

Om hun doelen te bereiken is inzicht nodig in persoonlijke leiderschapskwaliteiten én in goede communicatie. De bedrijfscoach focust met InBalance Leaders op problemen en vraagstukken en zoekt direct naar oplossingen om de doelen te bereiken die aan het begin zijn gesteld.

Bedrijfscultuur
Bij het nastreven van hun zakelijke en persoonlijke doelen worden leiders geconfronteerd met vraagstukken die opgelost moeten worden. De manier waarop dit gebeurt, heeft alles te maken met de bedrijfscultuur. Deze cultuur bevat waarden die een bedrijf aan zijn mensen hecht en normen met betrekking tot geleverde producten en diensten.

Uiteindelijk hangt of staat de kwaliteit van producten en diensten op de combinatie van goed leiderschap, effectieve communicatie en een positieve, ondersteunende bedrijfscultuur. En dat verliest onze bedrijfscoach geen moment uit het oog.